پست فرآیند اجرایی تیم تبلیغات:

این تیم که از گسترده ترین تیم های مجموعه تلقی میشن از جایگاه های شغلی مدیرتبلیغات، ناظرتبلیغات و کارشناسان تبلیغات تشکیل شده.

فرآیند کاری این تیم به این صورته که ادمین های تبلیغات، پس از شروع ارتباط با مشتری، تعرفه های کانال های مورد نظر رو برای مشتری انتخاب کرده و مشتری با توجه به بودجه مورد نظر خودش، تعرفه ی منتخبش رو با ادمین در میون میذاره.

در مرحله بعد مشتری بنر و یا هرگونه محتوای تبلیغاتی خودش رو برای ادمین ارسال می کنه.
در این مرحله بنر یا محتوای تبلیغاتی برای ناظر تبلیغات ارسال میشه و ناظر با توجه به پروتکل ها و قوانین مجموعه، محتوا رو بررسی میکنه و در صورت مورد تایید بودن، پس از هماهنگی با مشتری مدارک لازم گرفته میشه.

در این مرحله زمان مورد نظر مشتری چک میشه و در صورت خالی بودن توسط ادمین رزرو میشه.

و در مرحله آخر، بعد از واریزی وجه تبلیغات توسط مشتری، محتوای تبلیغاتی مورد نظر به انتشار می رسه‌.