مراحل اجرایی تیم روابط عمومی:
اولین مرحله ارتباط گیری با مشتریان جدید و یا مشتریان سابق باران هست که ممکنه شامل ارگان ها، سازمان ها، وزارت خونه ها و یا کسب و کارهای آنلاین و غیرآنلاین باشن. فرآیند این مرحله به این صورته که قبل از همه چیز ما جامعه هدفی که خدمات ما به رفع نیازهاشون کمک می کنه رو شناسائی می کنیم و بعد از شروع ارتباط، طی جلساتی نیاز مشتریان رو به طور دقیق و با جزئیات بیشتری بررسی می کنیم و بر اساس اون نیاز، پلن ها و برنامه هایی به مشتریان پیشنهاد میشه.
در مرحله دوم تیم روابط عمومی پیشنهادها و پلن های منتخب و برنامه ریزی شده رو به مشتری ارائه می کنه و بعد از تایید مشتری به ثبت می رسه.
در این مرحله تیم روابط عمومی با ابزارهای خلاقیت و ایده پردازی های نوین و جذاب خودش طی جلسه های بارش فکری، به آماده سازی محتوای تبلیغاتی برای مشتری می پردازه و از مرحله سناریو نویسی تا طراحی و اجرا رو انجام میده.
و در آخرین مرحله و پس از تایید مشتری، برنامه ریزی برای انتشار و مدیریت رسانه ی مشتری انجام میشه.
در ضمن، فعالیت های متنوع دیگه ای هم مثل مشاوره به مشتریان یا همون شرکای تجاری، هماهنگی سازمانی با سایر مدیران برای ارائه خدمات در تمامی بخش ها، بخصوص تبلیغات، تبلیغات گسترده و بازاریایی توسط تیم پرتلاش روابط عمومی باران انجام میشه