نکاتی مهم پیرامون خدمات سی آر ام در شرکت تبلیغاتی باران
عبارت CRM مخفف چیست؟
عبارت CRM مخفف Customer Relation Management به معنای “مدیریت ارتباط با مشتریان” میباشد و هدفش مدیریت بهتر ارتباط با مشتریان و نحوه پاسخ به نیازها و درخواستهای آنان است و در نهایت این امر باعث رشد و توسعه روزافزون کسب و کار میشود.
ما در واحد CRM شرکت باران سعی میکنیم:
– با تدوین قوانین، اجرا و نظارت بر “مدیریت ارتباط با مشتریان” در سطوح استراتژیک، تحلیلی و عملیاتی شرکت باران خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهیم و آنها را شرکای تجاری خود بدانیم.
– اطلاعات مختلف مشتریان را در سامانهی مدیریت ارتباط با مشتریان تحت عنوان “ثام فوری” گردآوری نماییم.
– با مدیریت علمی سامانهی ثبت اطلاعات مشتریان، نیازهای آنان را شناخته و به واحدهای عملیاتی شرکت برنامههای پیشنهادی مخلتف در جهت افزایش رضایت مشتریان را ارائه نماییم.
– با ایجاد و مدیریت باشگاه مشتریان در سطوح مختلف اطلاعرسانیها را دقیقتر نموده و امکانات بهتری را برای مشتریان فراهم آوریم.
– در جهت بهبود کیفیت خدمات ارتباطی دو سویه ایجاد نماییم و بر اساس تحلیل رفتار و انتظارات مشتریان به مدیرعامل پیشنهادات دقیقی در خصوص تولید محصولات جدید ارائه نماییم.
– مشتریان بالقوه را شناسایی کرده و به واحدهای بازاریابی، تبلیغات و تولید محتوا معرفی کنیم.
– از خدمات ارائه شده به مشتریان VIP گزارش تهیه نماییم و روند رضایت آنان را در سازمان نمایش دهیم.
– با بررسی و تحلیل روند رشد تعداد مخاطبین و بازدید رسانههای شرکت عملکرد واحدهای رسانه و روابط عمومی را سنجیده و در جهت کمک به آن واحد برنامههای مدون ارائه نماییم.