یکی از پرکاربردترین فرم های دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروز بنر های تبلیغاتی می باشند. تقریباً همه کمپانی ها با استفاده از بنرهای تاثیرگذار و هدفمند به معرفی خود می پردازند.
در بنر تبلیغاتی اصولی متن ها باید در طرح ارزشگذاری شده باشند؛ این ارزش گذاری می تواند به چند روش صورت بگیرد؛ مثلاً با تغییر رنگ؛ تغییر سایز و یا تغییر در فونت این اتفاق بیفتد. از همه مهمتر تم رنگی و هویت بصری برند باید در طرح حفظ شده باشد.
هویت بصری مانند اسم و فامیل هر شخص می ماند؛ در واقع نمیشود بخواهی خودت را معرفی کنیم ولی اسمت را نگویی!
از دیگر مبانی بنر تبلیغاتی اصولی؛ جایگاه مناسب برای نشر آن میباشد؛ حتماً دقت داشته باشید که جایگاه خریداری شده برای نشر بنر در سایت هدف توسط سایر بنرهای تبلیغاتی محصور نشده باشد.
سعی کنید بنر تبلیغاتی ساده داشته باشید زیرا بازدیدکنندگان معمولاً بیشتر از یک ثانیه بر روی بنر شما توقف نمی کند، پس هر چه محتوا و تصاویر ساده تر باشند پیام شما سریعتر و واضح تر منتقل میشود.
به عبارتی که به عنوان دعوت نامه انتخاب میکنید دقت کنید، زیرا در واقع آن متنی است که است که کاربران را ترغیب به کلیک کردن می کند.
عبارت هایی مانند« با ما همراه شوید «« یا »مشاهده کنید» مثال های خوبی هستند.