چرا بازاریابی اینترنتی برای سازمان مهم است؟

دسترسی به بازار بزرگ با استفاده از بازاریابی اینترنتی، شرکت ها می توانند در سراسر جهان با مشتریان ارتباط برقرار کنند و به راحتی محصولات و خدمات خود را به آن ها عرضه کنند. بازاریابی اینترنتی همچنین به شرکت ها این امکان را می دهد که با توجه به مخاطبان خود و نیازهای آن ها،…

اطلاعات بیشتر

فرهنگ سازمانی چیست و چونه برای سازمان خود فرهنگ تعریف کنیم؟

درک اشتباه از مفهوم فرهنگ باعث می شود تمام فعالیتهایی که در جهت تغییر آن صورت می گیرد از موفقیت چندانی برخوردار نباشد. معمولا در تعریف فرهنگ دو جنبه را می توان مشاهده کرد: یک دسته از تعاریف به فرهنگ از دیدگاه «بایسته های پذیرفته شده» نگریسته است و دسته ای دیگر به هسته های…

اطلاعات بیشتر

یک مدیر خوب باید ریسک کند

یک مدیر خوب باید بتواند ریسک کند اما اینکه کجا و چه زمان این ریسک را باید انجام دهید مهم است، در این مقاله به شما 8 نکته که چه قوانینی را باید بشکنید و برای آن ها ریسک کنید می گوییم: ۱) بیرون از جعبه استخدام کنید Kara Goldin مدیر شرکت Hint: در طول…

اطلاعات بیشتر

چگونه با افرادی که خوشمان نمی آید گفت و گو کنیم؟

این جملات را که در شرایط واقعی، توسط مذاکره‌کنندگان مورد استفاده قرار گرفته است در نظر بگیرید: «با جک اصلا نمی‌توان کار کرد»، «لری همیشه وقتی که برای بودجه‌بندی با او جلسه دارم، تبدیل به یک آدم عوضی می‌شود»، «الیزابت که یکی از تامین‌کنندگان ما است، در جلسه مذاکره فروش، یک انسان کاملا روانی است.»…

اطلاعات بیشتر

چطور مخاطب را تبدیل به مشتری کنیم؟

چند نوع مشتری وجود دارد؟ مشتریان براساس توانایی‌شان در خرید کالا یا محصول، به گروه‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که عبارتند از: مشتریان بالقوه: مشتریانی که تمایل به خرید محصول یا دریافت خدمات شما در آن‌ها بالاست. به عنوان مثال، کسانی که در یک منطقۀ خاص به دنبال یک آپارتمان هستند، مشتری بالقوه مشاورین املاکِ فعال در…

اطلاعات بیشتر

با این مهارت هرچی داری رو بفروش

در دنیای شلوغ امروز، تیم فروش نقش بسیار مهمی را در ارتباط با مشتریان ایفا می‌کند. اگر شما بهترین محصولات را داشته باشید اما نتوانید به درستی آن را به بازار عرضه کنید، قطعا در مدت کوتاهی مشتریان خود را از دست می‌دهید و کسب و کار شما شکست می‌خورد.  به صورت شخصی سازی شده…

اطلاعات بیشتر

مهارت‌ های مورد نیاز برای یک مدیر محتوای موفق و کاربلد

بعد از آشنایی با وظایف و مسئولیت‌های مدیر محتوا، نوبت آن رسیده است که با مهارت‌ها و ویژگی‌هایی که این فرد باید داشته باشد نیز آشنا شوید. در ادامه به معرفی مهم‌ترین خصوصیات و مهارت‌هایی می‌پردازیم که هر مدیر محتوایی به آن‌ها نیاز دارد تا به یک فرد کاربلد و موثر در هر مجموعه‌ای تبدیل…

اطلاعات بیشتر

با این ترفندها فروش‌تان را افزایش دهید

فرصتی که شما، به‌عنوان یک فروشنده، در اختیار دارید تا بتوانید مشتریان را برای خرید محصولات و خدمات خود قانع کنید، بسیار محدود است. اگر نتوانید در این زمان کوتاه، نظر مخاطبان را جلب کنید، شانس خود را برای فروش از دست داده‌اید و یک فرصت طلایی را، دودستی، به یکی از رقبای خود در…

اطلاعات بیشتر

سئو کپی‌رایتینگ چیست و به چه کسی سئو کپی‌رایتر می‌گویند؟

با توجه به مفهوم سئو و هدف آن، می‌توان حدس زد که سئو کپی‌رایتینگ (SEO Copywriting) نیز با هدف کاملا مشابهی انجام می‌شود. کپی‌رایتینگ سئو، به معنای استفاده از استراتژی سئو در نگارش محتوا و کمک به افزایش رتبه‌ی وب‌سایت در گوگل یا دیگر موتورهای جستجو است؛ بنابراین می‌توان گفت که کپی‌رایترهای سئو (SEO copywriters)، متن‌های خود…

اطلاعات بیشتر

مدیر محتوا چه وظایفی دارد؟

مهم‌ترین چیزی که وظایف مدیر محتوا در یک مجموعه را تعیین می‌کند، نوع سازمان طرف همکاری و قراردادی است که بین این فرد و مجموعه بسته می‌شود؛ اما در حالت کلی وظایفی که بر عهده‌ی این شخص قرار داده می‌شوند و در حوزه‌ی اختیارات وی جای می‌گیرند، به شرح زیر هستند: تدوین استراتژی محتوای مناسب…

اطلاعات بیشتر