چرا در پروژه ها به مدیریت ریسک نیاز دارید؟

فرض کنید مدیر شرکتی بزرگ هستید و یک کارمند کلیدی دارید که از ابتدای راه‌اندازی کسب‌وکار کناردست شما بوده، به‌طور کامل و دقیق کارها را آموخته و نیروهای جدید را هم آموزش می‌دهد. متاسفانه کارمند قصه ما چند وقتی است که خوب کار نمی‌کند و مدام از زیر کار درمی‌رود. از همه بدتر اینکه با…

اطلاعات بیشتر

چگونه برند شخصی بسازم؟

در دنیای کسب‌وکار امروز تفاوتی ندارد هدف نهایی‌تان چه چیزی است. چه به دنبال کار می‌گردید، چه کسب‌وکار خود را تبلیغ می‌کنید و چه از تخصص خود برای کسب درآمد استفاده می‌کنید، باید تحت عنوان یک برند فعالیت داشته باشید. برندسازی شخصی یا پرسنال برندینگ یکی از کاربردی‌ترین استراتژی‌های بازاریابی است که از قضا در زمینه بازاریابی…

اطلاعات بیشتر

چگونه یک کارآفرین موفق باشم؟

همه کارآفرینان موفق طی سال‌ها کار و تلاش توانسته‌اند به جایگاهی که همواره در آرزو و در جستجوی آن بوده اند، دست پیدا کنند. تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق و رسیدن به جایگاه ایده آل در کارآفرینی، اگر چه کار سختی به نظر می‌رسد اما با پشتکار و تلاش وافر می‌تواند تحقق یابد. کارآفرینی در حقیقت…

اطلاعات بیشتر

چرا بازاریابی دهان به دهان ؟

همه‌ی ما با شنیدن نام بازاریابی دهان به دهان (که در انگلیسی با نام Word Of Mouth Marketing یا WOM نامیده می‌شود) یادِ داستان یک کلاغ چهل کلاغ می‌افتیم؛ البته این یک کلاغ چهل کلاغ‌ها از آن نوع حرف آوردن و بردن‌های خانه‌خراب‌کن نیستند، این چرخش حرف‌های دهان به دهان تأثیر اعجاب و آور و…

اطلاعات بیشتر

چگونه تیمی شکست ناپذیر تشکیل دهید؟

همچنان که کسب و کار شما رشد میکند متوجه خواهید شد نمیتوانید همه کارها را خودتان انجام دهید و باید شروع کنید یک گروه بسازید مشکل خیلی از کارآفرینان این است که همیشه میخواهند همه چیز را در کنترل خودشان داشته باشند. یعنی در اصطلاح مستقل و فردگرا هستند و میترسند که چیزی را از…

اطلاعات بیشتر

نیچ مارکت چیست؟

نیچ مارکتینگ چیست؟ چرا این موضوع به تازگی در دنیای کسب‌ و کارهای اینترنتی و سنتی اینقدر پراهمیت شده است؟ اجازه دهید با یک مثال به جواب این سؤال بپردازیم: تصور کنید که شما به تازگی و پس از طراحی سایت فروشگاهی خود، تصمیم گرفته اید، به دنیای فروش آنلاین محصولات الکترونیکی وارد شوید. قصد شما فروش موبایل…

اطلاعات بیشتر

بازاریابی سبز چه نوع بازاریابی است؟

بازاریابی سبز  یا گرین مارکتینگ (Green marketing) نوعی بازاریابی است که محصولات و خدمات براساس مزایای زیست محیطی آنها تبلیغ می شوند. اصطلاح بازاریابی سبز برای اولین بار در اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 1990 معرفی شد . که صنایع شروع به ایجاد نگرانی نسبت به محیط زیست به منظور جذب مشتری کردند. تعریف دقیق بازاریابی سبز چیست؟ در…

اطلاعات بیشتر

معرفی ابزار هوش مصنوعی برای مدیران میانی

مدیرانی که به AI به‌عنوان یک همکار نگاه می‌کنند، متوجه می‌شوند که نیازی به “رقابت با یک ماشین” نیست. در حالی که قضاوت انسان بعید به نظر می‌رسد خودکار باشد، ماشین‌های هوشمند می‌توانند کمک گسترده‌ای به این نوع کار تزریق نمایند و، در پشتیبانی از تصمیم گیری و شبیه سازی‌های داده‌‌محور و نیز فعالیت‌های جستجو…

اطلاعات بیشتر

بازار کار دیجیتال مارکتینگ در سال 2023

آیا می‌دانستید که تخمین زده می‌شود که نرخ رشد صنعت دیجیتال مارکتینگ در 10 سال آینده از نرخ رشد تمامی صنایع دیگر (روی‌هم‌رفته) بیشتر خواهد بود؟ اگر می‌خواهید جزو افرادی باشید که در سال‌های آینده از ثمره‌های رشد این صنعت می‌چشند و بهره‌ای می‌برند، امسال بهترین زمان برای قدم گذاشتن در بازار کار دیجیتال مارکتینگ…

اطلاعات بیشتر

بهترین روش بازاریابی برای افراد برون گرا

امروزه ما با ازدیاد کسب‌وکار و برند مواجه هستیم؛ این مسئله در شبکه‌های اجتماعی و بستر اینترنت بیشتر احساس می‌شود. حوزه فروشگاه آنلاین را در نظر بگیرید؛ تقریبا هر روز یک فروشگاه آنلاین برای عرضه کالا و خدماتی ویژه متولد می‌شود. بنابراین، انتخاب بین این تعداد تولید و عرضه کننده برای مصرف کنندگان سخت است.گاهی…

اطلاعات بیشتر