کدام شبکه اجتماعی برای تبلیغات بهتر است؟

بهترین شبکه های اجتماعی برای کسب و کار، اپلیکیشن ها و سایت هایی هستند که بیشترین سازگاری را با نوع شغل، برند و یا کسب و کار شما دارند. با وجود تعداد زیاد اپلیکیشن ها و سایت هایی که سالانه به عنوان شبکه های اجتماعی معرفی شده و آغاز به کار می کنند، پیدا کردن…

اطلاعات بیشتر

چند نکته کلیدی برای آغاز تبلیغات موفق

براساس آمار مؤسسه SJ مردم در هر روز بیش از 5 هزار تبلیغ متفاوت را مشاهده کرده اند. با این حال از این رقم فقط و فقط 153تبلیغ مورد توجه مخاطب قرار خواهد گرفت. در زمینه تعامل و جذب مخاطب رقم مورد نظر از این هم کمتر می شود. در حقیقت تنها 12 تبلیغ توانایی…

اطلاعات بیشتر

تبلیغات همسان چیست؟ (معایب و مزایا)

تبلیغات همسان به صورت بازاریابی محتوایی انجام می‌گیرد و می‌تواند خود را به‌عنوان بخشی از محتواهای اصلی در دل یک وب‌سایت جای دهد و برای وب‌سایت یا خدمات و محصولات دیگران تبلیغ کند. تبلیغات همسان دارای خصوصیات زیر است که به درک بهتر آن کمک می‌کند. یک نوع بازاریابی محتوایی است در سایت‌های دیگر انجام می‌گیرد…

اطلاعات بیشتر

بهترین روش بازاریابی برای افراد درونگرا

بسیاری از مردم دنیا خودشان را درونگرا ارزیابی می کنند. این امر برای بسیاری از مردم به مثابه یک سبک زندگی کاملا متفاوت با آنچه به طور معمول فرض می شود، است. درست به همین خاطر اگر افرادی از این دست به دنبال فعالیت در دنیای بازاریابی هستند، باید شرایط ویژه ای برای خودشان آماده…

اطلاعات بیشتر

بازاریابی به روش گاو بنفش

شاید شما هم برایتان سوال باشد که اصلاً گاو چه ربطی به بازاریابی دارد؟ در ادامه به شما می‌گوییم… اگر یک متخصص مارکتینگ باشید که حتماً اسم چهار P اصلی بازاریابی به گوش‌تان خورده است، اگر هم تازه با این مقوله آشنا شدید هم اشکالی ندارد. ما برای همین اینجا هستیم. چهار P بازاریابی معمولاً…

اطلاعات بیشتر

8 روش رایگان برای ورود به موتورهای جستو جو

هوش مصنوعی همانند یک مهمان ناخوانده وارد زندگی ما شد، اما به بهترین همنشین ما تبدیل شد!  این همنشین، خود را در تاروپود روزمره ما جای داده است و همه جا حضورش را ابراز می‌کند. از راهنمای صوتی تلفن همراهمان گرفته تا استفاده از اپلیکیشن مسیریابی برای پیدا کردن راه‌ها و مسیرهای پرترافیک. در واقع…

اطلاعات بیشتر

معرفی ده هوش مصنوعی که در تولید محتوا به شما کمک می کنند

دارای هر نوع کسب و کاری که باشید هدف نهایی شما درآمدزایی است. یکی از اقدامات بازاریابی، تولید محتوای هدفمند و با برنامه ریزی است، چون 62 درصد از سایر روش ها ارزانتر است؛ اما همین تولید محتوای مداوم، زمان و بودجه زیادی می خواهد که ممکن است باعث نگرانی صاحبان کسب و کار شود. خبر خوشحال…

اطلاعات بیشتر

چرا به مدیریت زمان نیاز دارم؟

برخی اصطلاحات، این بخت را داشته‌اند که در بین مردم، بیش از سهم واقعی‌شان رواج پیدا کنند و به نظر می‌رسد که مدیریت زمان هم در همین گروه قرار دارد. مدیریت زمان می‌تواند باعث شود که فرد در مدت زمان کمتری کارهای بیشتری را انجام دهد. افرادی که مهارت‌های مدیریت زمان را می‌دانند، نظم بیشتری دارند. تنظیم محدودیت زمانی برای انجام…

اطلاعات بیشتر

محتوای دیجیتال چیست؟

منظور از محتوای دیجیتال چیست؟. محتوای دیجیتال شکل جدیدی از محتوا است که در فضای چندرسانه‌ای، الکترونیکی و مجازی تولید و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. اصلا تولید محتوای دیجیتال چیست؟ امروزه انجام این کار بسیار میتواند برای موفقیت یک کسب و کار مفید باشد و آن کسب و کار و یا حتی وب سایت…

اطلاعات بیشتر

چند تکنیک روانشناسی اعجاب آور برای افزایش فروش

1. به مشتری کمک کنید «ترس تصمیم‌گیری» را پشت سر بگذارد! همۀ ما به خوبی می‌دانیم که کلمات می‌توانند تاثیر بسیار زیادی روی انسان داشته باشند. اما این تاثیر، تا چه حد است؟ یک تحقیق علمی، به این سوال ما پاسخ شوکه‌کننده‌ای داده است. این تحقیق جالب توسط یک پروفسور رشتۀ روانشناسی از دانشگاه ایالتی آریزونا،…

اطلاعات بیشتر