چگونه هزینه تبلیغات را کاهش دهیم؟

اگر کسب و کاری دارید، حتماً می دانید که برای جذب مشتریان جدید نیاز به هزینه کردن است. هر چقدر هزینه ای که قرار است منجر به جذب مشتری شود، کمتر باشد سود آن بیشتر است. بخش مهمی از مدیریت یک کسب و کار، مدیریت هزینه ها است که اگر به درستی انجام نشود، ممکن…

اطلاعات بیشتر

چطور به کمک استراتژی‌های سئو فروشتان را چند برابر کنید؟

با اجرای تکنیک‌های پیشرفته‌ی سئو سایت می‌توانید کاربران را به مشتریان وفادار تبدیل کرده و فروش خود را بالاتر ببرید. از آن‌جایی که سئو مدام در حال پیشرفت است، اولین قدم برای بهبود، کمک گرفتن از یک آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبر است. سئوکاران حرفه‌ای می‌توانند کاری کنند که موردپسند گوگل واقع شوید و کاربران بیشتری به سراغ…

اطلاعات بیشتر

تبلیغات همسان و کاربرد آن چیست؟

هر چقدر تبلیغات دیجیتال به پیش می‌رود، استفاده از تبلیغات برای جلب توجه و ایجاد اعتماد در مخاطبان هدف، سخت و سخت‌تر می‌‌شود. بسیاری از افراد به‌خصوص افراد جوان، به شدت نسبت به تبلیغات حساس هستند و سعی می‌‌کنند به آن توجهی نشان ندهند یا حتی از آن فرار کنند. تبلیغات همسان راهی جایگزین است…

اطلاعات بیشتر

کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ درجه چیست؟

یکی از بهترین روش‌های بازاریابی، کمپین تبلیغاتی 360 درجه است. صبر کنید اتفاقی که برای خودم درباره این کمپین تبلیغاتی رخ داده است را تعریف کنم. جام جهانی 2014 بود که به بازی‌ها نگاه می‌کردم و تبلیغات شرکت x زیرنویس می‌شد. یکی از بازی‌های برزیل که یادم نیست با کدام تیم بود قرار شد بین دو نیمه مادرم را…

اطلاعات بیشتر

تئوری کوه یخ در رشد کسب و کار

  موفقیت، مثل یک کوه یخ است؛ چیزی که مردم می‌بینند، با واقعیت خیلی فرق دارد. اکثر مردم نمی‌دانند آن شخص یا کسب‌وکار موفق، چه بهایی را داده (قسمت زیر کوه یخ) تا به چیزی برسد که آنها می‌بینند (قسمت زیر کوه یخ).   اصل کوه یخ می‌گوید ما نمی‌توانیم اکثر اطلاعات یک موقعیت یا…

اطلاعات بیشتر

چند راهکار برای افزایش فروش با تبلیغات

ویژگی‌ های تبلیغات موثر از دیدگاه مشتریان، شرکت ما توانسته است در اجرای تبلیغات، موثر عمل کند بنابراین به خوبی راه‌های تبلیغات موثر را می‌دانیم. تبلیغات موثر در فروش 10 ویژگی دارد که آنها را در ادامه بیان می‌کنیم: تبلیغات موثر ترویجی هستند. ترویجی به نوعی بازاریابی مستقیم، بازاریابی از طریق ایمیل و شبکه‌های مجازی و … است اما تفاوت آن…

اطلاعات بیشتر

مهارت هایی که به عنوان دیجیتال مارکتر باید بلد باشی

دیجیتال مارکتینگ عنوان شغلی جدیدی است که با توجه به پیشرفت شبکه‌های اجتماعی و تاثیر آن، اهمیت پیدا کرده است. عناوین شغلی متعددی زیرمجموعه این عنوان شغلی هستند. برای مثال: متخصص بازاریابی دیجیتال، استراتژیست دیجیتال، مدیر شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌ریز شبکه اجتماعی و موارد دیگر. بازاریابی سنتی روز به روز مهجورتر از قبل و بازاریابی به…

اطلاعات بیشتر

اصول تدوین استراتژی محتوا

تدوین استراتژی محتوا مسئله است که خواب را از چشمان شما ربوده است؟ اگر بله پس در ادامه همراه ما باشید. دقت کرده‌اید که همه جا حرف از محتواست؟‌ جمله “محتوا پادشاه است” را چند بار شنیده‌اید؟ نترسید! ما‌ نمی‌خواهیم که سر شما را با این حرف‌های تکراری درد بیاوریم. دیگر خوبی محتوا به همه ثابت…

اطلاعات بیشتر

هنگام مصاحبه شغلی چه سوالاتی بپرسیم؟

هنگام مصاحبه شغلی چه سوالاتی از مراجعه کننده بپرسیم؟ در زیر سوالاتی را به شما میگوییم که باید از کارجو در مصاحبه شغلی بپرسید: کدام یک از مهارت‌هایتان، شما را برای این موقعیت شغلی واجد شرایط می‌کند؟ درست است که ویژگی‌هایی نظیر تطبیق زودهنگام با فرهنگ سازمانی مهم هستند، اما تمرکز اصلی شما این است…

اطلاعات بیشتر

اصلی از مدیریت که تا کنون به شما نگفته‌اند

در چند دهه اخیر کسب و کارهای کوچک در سراسر جهان راه‌اندازی شده‌اند. افراد زیادی در ایران نیز به این نوع کسب و کارها روی آورده‌اند. کسب وکارهایی موفق هستند که به‌درستی مدیریت شوند. کسب و کارهای کوچک و پر سود زیادی پا به عرصه گذاشته‌اند که متأسفانه به دلیل عدم مدیریت درست، شکست خورده‌اند. رشته‌های دانشگاهی مدیریتی از مدیریت بازرگانی گرفته…

اطلاعات بیشتر