کمکی که هوش مصنوعی به دیجیتال مارکتینگ کرد

هوش مصنوعی؛ از ابزار دستیار صوتی سیری شرکت اپل گرفته تا خودروهای اتوماتیک تسلا، می‌تواند ظرف مدت کوتاهی حتی بازی‌های ویدیویی را یاد بگیرد، این تکنولوژی صنایع را یکی پس از دیگری متحول می‌کند. هدف بعدی هوش مصنوعی در سال‌های آینده، حوزه بازاریابی دیجیتال است که در حال حاضر در مرحله تحول پویا می‌باشد. هوش…

اطلاعات بیشتر

ویژگی های یک کپشن خوب در اینستاگرام

جهت فهم بهتر موضوع هر پستی در شبکه های اجتماعی، نوشتن کپشن مناسب، بسیار کمک کننده است. اما دلیل دیگر و شاید مهم‌تر آن، این مسئله می‌باشد که کپشن‌های نوشته شده توسط شما، نشان‌دهنده هویت برندتان است در نتیجه لازم است در نوشتن و انتشار آن‌ها دقت کافی را به خرج دهید. یک کپشن اینستاگرام…

اطلاعات بیشتر

چگونه استراتژی محتوا را در سازمان تغییر بدهیم؟

موتورهای جستجو دائما تغییر می کنند و در نتیجه استراتژی محتوای شما هم برای مشتریان باید تغییر کند. با توجه به اینکه انتشار آپدیت های بزرگ و اصلی گوگل در مورد الگوریتم ها زیاد شده، درک و شناخت پیدا کردن نسبت به SERP هم مهمتر شده است. در این مقاله با شما برخی از مهم ترین نکات…

اطلاعات بیشتر

نکاتی درباره کپی رایت

نکاتی در مورد کپی رایت ما مدافع حقوق دیگران نیستیم، اما باید بدانید که دزدیدن محتوای دیگران به هیچ عنوان صحیح نیست.حتماً خود شما نیز دوست ندارید کسی بدون اجازه از محتوای تولید شده تان استفاده کند. به خاطر داشته باشید که محتوا تنها به معنای محتوای متنی نیست. محتوای تصویری نیز شامل این موارد…

اطلاعات بیشتر

ارتباط تولید محتوا و برند سازی

استراتژی محتوای خود را در یک فایل نوشتاری، مستند کنید. این فایل می‌تواند محل بسیار خوبی برای نوشتن قوانین کلی برند تجاری و سَبک کاری شما باشد. با توجه به حجم کاریِ استراتژیِ خود می‌توانید برگه ای ایجاد کنید و در آن به نویسندگان وب‌سایت خود یادآور شوید در چه قسمت‌هایی بهتر است نام برندتان…

اطلاعات بیشتر

استراتژی محتوا را بشناسید

استراتژی محتوا چه تفاوتی با بازاریابی محتوا دارد؟ درست است که بسیاری از مردم عبارات «بازاریابی محتوا» و «استراتژی محتوا» را به جای یکدیگر به کار می‌برند، اما بهتر است بدانید این دو عبارت هم معنی نیستند چرا که می توان برای هر نوع محتوایی، فارغ از جنبۀ بازاریابی آن، استراتژی تعریف نمود.پس از الان…

اطلاعات بیشتر

کتاب های جهانی در حوزه دیجیتال مارکتینگ که باید بخوانید

سؤال بسیاری از صاحبان کسب و کار این است که بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ کدامها هستند؟ پاسخ دادن به این سؤال آسان نیست! اکثر کتاب های موجود در حوزه دیجیتال مارکتینگ، ماندگاری طولانی مدت ندارند؛ زیرا با تغییر مداوم الگوریتم ها؛ تاکتیک های بازاریابی، کارایی لازم را از دست داده و به تاکتیک های…

اطلاعات بیشتر

سه کتابی که مدیرعامل ها باید بخوانند؟

این­که به کارکنانتان بگویید چه بکنند و یا چه نکنند، از شما یک رئیس خوب نمی‌­سازد. برای این­که یک مدیر تأثیرگذار و نمونه باشید باید بدانید چگونه به کارکنانتان انگیزه دهید، چه وظایفی را به آن­ها محول کنید، چگونه با شخصیت‌های مختلف سازگار شوید، چگونه اقتدار به خرج دهید و چه کار کنید که در…

اطلاعات بیشتر

این ابزار هوش مصنوعی به رشد کسب و کار شما کمک می کنند

هوش مصنوعی (AI) به عنوان یکی از فناوری های جدید دنیای کسب و کار، به طور چشمگیری در حال توسعه و رشد است و باعث ایجاد چالش های جدید و بی نظیری در صنایع مختلف شده است. با این حال، با توجه به توانایی های بسیاری که هوش مصنوعی در اختیار دارد، بسیاری از کسب…

اطلاعات بیشتر

شغل های جدید و پردرآمد

1.فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ یکی از دیگر از بهترین ایده های کسب و کار در ایران و جهان، فعالیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال است. در حال حاضر آژانس‌های زیادی در زمینه دیجیتال مارکتینگ راه‌ اندازی شده‌اند و تلاش می‌کنند تا با فعالیت در این زمینه به درآمد برسند. اگر بتوانید مهارت‌های بازاریابی دیجیتال…

اطلاعات بیشتر